Popis inzerátu

21.12.2017 09:06 Informace: Pravá ruka obchodního referenta, vyřizuje pro něj běžnou administrativní agendu. Obsluhuje kancelářskou techniku: kopírování, tisk i faxování. Na poradách a jednáních pořizuje zápisy. Zajišťuje objednávání a evidenci kancelářských potřeb. Sleduje a eviduje veškerou příchozí a odchozí firemní korespondenci. Požadujeme: SŠ vzdělání obchodního, ekonomického směru. Aktivní znalost anglického nebo německého jazyka. Schopnost jednání s lidmi, komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost, odolnost vůči stresu, zájem učit se novým věcem, výhodou praxe v oboru s hutním materiálem (není podmínkou). Nabízíme: Pracovní poměr na dobu určitou, 40 hodin týdně.

Zobrazit celý popis
20 000 Kč
Petra Hochmannová offline Hodnocení 0% (0) Udělit hodnocení Zobrazit telefonní číslo
Načítání mapy ...
ID: 5068    23 zobrazení   Ostrava, okres Ostrava-město
Podobné inzeráty
Nabídka - 10.6.2022 11:48
185 Kč
Nabídka - 6.9.2016 10:20
Dohodou
Nabídka - 21.12.2017 08:48
Dohodou
Nabídka - 26.11.2020 22:41
0 Kč
Nabídka - 1.8.2018 09:02
Dohodou
Nabídka - 23.8.2016 13:33
Dohodou
Nabídka - 28.8.2018 19:45
18 000 Kč
Nabídka - 31.7.2019 14:42
Dohodou
Nabídka - 1.11.2018 17:18
125 Kč
Poptávka - 18.5.2018 16:56
Dohodou